КИЇВ
вул. Машинобудівна, 42

print@promokon.ua

 Viber  Telegram




 ЗОВНІШНЯ  

 РЕКЛАМА  






Розвиток будь-якої галузі бізнесу неможливо уявити собі без грамотного просування. Буквально всі сфери життя людини наповнені рекламою. Кожен так чи інакше контактує з нею в ЗМІ, транспорті, інтернеті. Одним з максимально ефективних способів заявити про свій бізнес є зовнішня реклама. Це текстова, графічна і інша інформація, яка розміщується на стаціонарних або тимчасово споруджених конструкціях.

Оклейка вікон, дверей, вітрин

Обклеювання вітрин магазину і торгових площ. Ми пропонуємо професійне оформлення вітрин. Оформлення магазину посезонно. Такий метод приверне увагу і повідомить про майбутні заходи та акції.

Обклеювання самоклеючою плівкою

Обклеювання перфорованою плівкою

Вивіска

Вивіска виконує дві функції: перша - це реклама, друга - це інформація про компанію або організацію. Вона може бути світлова і несвітлова. Її завдання - дати потенційному клієнту зрозуміти, якою діяльністю займається компанія, і вплинути на її позитивний імідж.

Плоскі вивіски

Об'ємні вивіски

Світлодіодні вивіски

Торцеві вивіски (настінний кронштейн)

Об'ємні літери, логотип

Використовуються в якості фасадної вивіски або рекламного оголошення, давно визнані рекламодавцями, як один з найбільш ефективних і переконливих способів донесення інформації до споживача. 

Об'ємні літери з підсвічуванням

Об'ємні літери без підсвічування

Об'ємний логотип

Об'ємні фігури

Сітілайт

Спеціальні конструкції на опорах, що застосовуються з метою розміщення яскравої реклами (зовнішнього або внутрішнього зразка) в будь-який час доби. Завдяки освітленню в темряві така реклама не залишиться непоміченою перехожими людьми і водіями автомобілів.

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ, І МИ ПІДГОТУЄМО РОЗРАХУНОК

Ім'я *
Номер телефону *
Електронна пошта
Опишіть Ваше замовлення
Макети завантажте на https://fex.net та додайте посилання

Вивіски

Рекламні вивіски - популярні рекламні конструкції зовнішнього типу. Дані моделі покликані проінформувати потенційних споживачів про функціонування того чи іншого підприємства, а також нерідко вони виконують навігаційну функцію.

Вивіски є абсолютно у всіх комерційних і навіть державних установах, кафе, ресторанах, магазинах, торгових центрах, лікарнях, офісах і т.д. Великою популярністю користуються оригінальні моделі вивісок: світлодіодні, об'ємні і т.д.

Найбільш популярними є вивіски:

Плоскі. Мають бюджетну ціну, тому користуються високим попитом у невеликих фірм.
Об'ємні. Працюють ефективніше, ніж плоскі, так як людське око краще сприймає дво- і тривимірні об'єкти.
Світлодіодні. За своїм зовнішнім виглядом схожі на неонові, однак більш надійні і довговічні.

В основному використовують наступні рекламні конструкції:

- банерні світлові короби
- об'ємні букви на металоконструкції
- об'ємні букви на підкладці
- композитні світлові короби
- світлові об'ємні букви
- несвітлові об'ємні літери
- світлові об'ємні букви на підкладці
- композитні світлові короби
- світлові короби з акрилом

Лайтбокси

Світловий короб, який нерідко називають більш звучним словом "лайтбокс" - це порожня ємність правильної геометричної форми, начинена лампами. Геометрія може повторювати обриси, скажімо, якоїсь тварини або автомобіля. Короб може бути забезпечений світлодинамічними ефектами. В односторонніх лайтбоксах задня кришка з ПВХ (пластика), на якій розміщуються світлові елементи і блок живлення. У двосторонніх обидві кришки є лицьовими, а джерела світла розміщуються по периметру. 

Лицьова частина виконується з молочного акрилу, банерної тканини або з клік-системою для заміни постерів, на які наносять рекламне зображення: назва фірми, логотип, малюнок. Вивіска лайтбокс цілодобово привертає увагу завдяки красивому світіння по всій лицьовій частині, що не створює проблем по догляду, має широку колірну гамму.

Плюси світлового короба

- світиться вся лицьова поверхня короба (за винятком композитних коробів)
- максимальне залучення уваги за рахунок великого світлового простору
- можна розмістити як текстову частину, так і зображення, що приверне додаткову увагу
- можливість заміни зображення на багатьох видах лайтбоксів
- можна зробити практично будь-який розмір світлового короба, починаючи від декількох сантиметрів і закінчуючи кількома метрами

ПАНЕЛЬ-КРОНШТЕЙН

Панель-кронштейн, або так звана консоль, являє собою частіше той же світловий короб. Відмінність в тому, що ця конструкція має дві інформаційні площині і кріпиться до стіни, опори освітлення торцевою стороною за допомогою кронштейнів (ніг).

Матеріали, форми і розміри можуть бути також найрізноманітнішими.

ОБ'ЄМНІ ЛІТЕРИ

Об'ємні букви, які використовуються в якості фасадної вивіски або рекламного оголошення, давно визнані рекламодавцями, як один з найбільш ефективних і переконливих способів донесення інформації до споживача. Простота у виготовленні, відносно невисока вартість, а також можливість використання в комбінованих поєднаннях з іншими рекламними засобами - все це робить даний вид реклами одним з найбільш поширених на сучасному ринку.

Найбільш поширений тип такої реклами - об'ємні букви з внутрішнім неоновим або світлодіодним підсвічуванням для відображення назви компанії або місця торгівлі. Але за бажанням замовника, вищевказані технології можуть бути використані для створення неординарних та індивідуальних рекламних образів. Крім цього, можна комбінувати об'єкти реклами: об'ємні букви в поєднанні з повнокольоровою площиною або світловим коробом. В останні роки все активніше застосовується світлодинаміка.

СІТІЛАЙТИ

Спеціальні конструкції на опорах, що застосовуються з метою розміщення яскравої реклами (зовнішнього або внутрішнього зразка) в будь-який час доби. Орієнтовні розміри рекламного боксу: висота - 1.87 см, ширина - 1.38 см і товщина - 1.8 см.

Перевагою сітілайтів є можливість яскраво продемонструвати потрібну інформацію широкому загалу в будь-який час доби. Завдяки освітленню в темряві така реклама не залишиться непоміченою перехожими людьми і водіями автомобілів. Найчастіше їх встановлюють в найдоступніших для великого скупчення людей зонах. Так само практичний підхід - установка боксів біля торгово-розважальних центрів, ресторанів або біля входу в будівлі. Вони доносять інформацію різного виду: рекламують продукцію і послуги, сповіщують про акції, відкриття компаній, грають агітаційну роль.

ПромоКон пропонує клієнтам виготовлення сітілайтів, що відрізняються високою якістю і доступними цінами. Привабливе підсвічування, розміщення інформації на рівні очей - найкраще рішення для ефективної реклами внутрішнього або зовнішнього типу. Кожен зразок складається з міцної опори і боксу.

Дана конструкція виконується з профілю, покривається фарбою (порошковою), що гарантує відсутність корозії. З часом не відбудеться ніяких видимих змін. З замовниками обговорюються варіанти покриття: скло або акрил. За бажанням замовника можливе виготовлення зразків нестандартних форм і габаритів.

Поклейка вітрин плівкою

ПромоКон пропонує замовити обклеювання вітрин магазину і торгових площ. Ми пропонуємо професійне оформлення будь-яких вітрин.

Оформлення магазину посезонно. Такий метод приверне увагу і повідомить про майбутні заходи та акції.

Нешаблонне оформлення вітрини. Це обов'язково повинен бути креатив. Незвичайна реклама відразу кидається в очі навіть тим, хто не збирається нічого купувати.

Оформлення магазинів не повинно бути окремо від загального інтер'єру. Внутрішні і зовнішні елементи повинні грамотно поєднуватися і створювати затишну атмосферу.

Процесом повинні займатися професіонали, адже до серйозного бізнесу пред'являються високі вимоги.

Вітрини прилавків з рекламою. Можливий спеціальний друк, аплікація якісною кольоровою плівкою на склі, різноманітні декоративні панелі.

Світлова різноманітність. Оформлення функціонує в основному, коли на вулиці сутінки. Також можливий яскравий прилавок в ТЦ з приглушеною освітленістю. Перехожі більше уваги концентрують на вітрини вночі, і вельми привабливо виглядає неонове освітлення.

Зовнішня реклама. Для цінових прилавків не обов'язково створювати масштабні роботи, привабливість в тому, що магазини розташовані в зручному для покупця місці. Реклама є можливістю продемонструвати свій продукт з обмеженою рекламою. Для магазину - це виразний фасад. При цьому можна використовувати додаткове освітлення. Це важливо для темного часу доби, коли експозиція більш динамічна і ефектна.

Грамотне оформлення вітрин привертає майбутніх клієнтів, формує стиль і створює інтерес. Також оформлення є певним інструментом, який формує враження про підприємство. Перехожі люблять милуватися красивим прилавком або магазином, адже це можна назвати мистецтвом.

Процес обклеювання вітрин плівкою - талант і майстерність декоратора, що дає можливість створювати неповторний образ. Обклеювання - це ефективний засіб залучити свою цільову аудиторію.

2014-2020 © ТОВ «ДРУКАРНЯ ПРОМОКОН» 

03067, м.  Київ, вул. Машинобудівна, 42

Ціни на веб-сайті друкарні носять ознайомчий характер і не є публічною офертою.