Мобільний зв'язок працює з перебоями. Пишіть у Телерам.
Мобільний зв'язок може працювати з перебоями. Пишіть у Телерам.
ПОСЛУГИ
Цифровий друк - від 4 годин
Офсетний друк - від 24 годин
Трафаретний друк - від 72 годин
Приймаємо оплату з ПДВ
Листова і багатосторінкова продукція
Post Press обробка
Дизайн поліграфії, банерів, доопрацювання макетів, адаптація логотипу для друку на сувенірах, текстилі.
Бренд Вол, Прес Вол, Медіа Вол, тантамаріска, вуличні конструкції, ростові фігури.
Друк банерів, плакатів, самоклеючих та перфорованих плівок. Виготовлення вивісок, лайтбоксів, оклейка вітрин, оклейка авто.
Цифровий друк
Офсетний друк
Трафаретний друк
УФ-друк
Цифровий друк використовується для абсолютно будь-якої поліграфії - починаючи від звичайної візитки або флаєра, закінчуючи брошурами або каталогами. Область застосування даних машин набагато ширша звичайних можливостей, і включає в себе оформлення зовнішньої реклами, фотографії, репродукції творів художнього характеру, текстилю та іншого.
Цифровий друк - виготовлення тиражної продукції за допомогою "цифрового" постачання - механізмів, що друкують безпосередньо з електронних файлів і використовується не офсетна технологія, а техніка прямого нанесення фарб (як в принтерах).
Умовно цифровий друк можна розділити на кілька підвидів:
- листовий цифровий друк застосовується для виробництва великого тиражу рекламних матеріалів - буклети, візитки і т.д.
- широкоформатний цифровий друк застосовується для виробництва зовнішньої та інтер'єрної реклами. Матеріал для такої печатки - папір, банерна тканинна основа, сітка, спеціальний текстильний матеріал для друку. Ширина друку таких машин може досягати 5 м. Довжина - десятки метрів, тому ідеально підходить для зовнішньої об'ємної реклами.
Висока оперативність друку
Мінімум затрат на підготовку друкарської форми (матриці)
Гнучкість при корекції вже запущеного процесу друку
Офсетний друк - це друк без контакту з друкованою формою. Дана технологія передбачає перенесення фарби з друкованої форми на друкований матеріал не безпосередньо, а через проміжний офсетний циліндр. Зображення на друкарській плоскій поверхні, на відміну від інших методів друку, робиться не дзеркально, а прямо.
Офсет - можливість друку на папері та матеріалі-самоклейках. Всілякі рекламні або сувенірні ідеї можна втілити і перенести на папір - від буклетів, ресторанних меню і календариків до іменних сертифікатів та ексклюзивних бізнес-візиток.
Офсетний друк наноситься в такий спосіб: фарба потрапляє на папір, проходячи два вала, як мінімум (один вал має назву вала з формою, другий - офсетний вал), далі на форму наноситься конкретне зображення і після прояву засвічені частини починають притягувати воду і відштовхувати будь-яку маслянисту субстанцію, зокрема фарбу. Решта незасвічені частини форм починають відштовхувати воду і притягувати фарбу, таким чином фарба формує потрібне зображення. Кожен поворот зволожуючих валиків з друкарською формою супроводжується омиванням водою, потім через систему барвистих валиків наноситься фарба.
Зображення переноситься з валу друкованої формою на офсетний вал, після цього - на папір.
Висока якість поліграфії
Низька ціна примірника при великих тиражах
Друк пантонами і металізованими фарбами
Трафаретний друк або шовкографія використовується і має популярність у виготовленні рекламно-іміджевої та сувенірної продукції. Дозволяє виготовити візитки, таблички, бланки, індивідуальні пакети, футболки і т.д.
Трафаретний друк - метод відтворення зображень, текстів і різних написів за допомогою трафаретної друкованої форми, через яку фарба проникає на друкований матеріал. Спосіб трафаретного друку дозволяє отримати відбиток за допомогою продавлювання фарби через форму. Для такої друкарської форми використовується трафарет з тонкої сітки натурального шовку, синтетики або металевих ниток з ненасеним на них зображенням. Фарба наноситься на матеріал через відкриті осередки. Отже, фігура трафаретного друку - це комбінована форма сітки і шаблону.
Довговічність друку і стійкість зображення до різних зовнішніх впливів
Насиченість і яскравість кольорів, повна передача кольору
Можливість додруковувати зображення на готовому виробі
Ультрафіолетовий друк - одна з сучасних технологій, яка дозволяє наносити будь-які зображення досить високої якості на поверхні будь-якого типу, наприклад таких як: папір, скло, дерево, пластик і безліч інших різних рулонних матеріалів. Особливість і унікальність цього виду ультрафіолетового друку полягає у використанні спеціальних УФ фарб. Фарби, нанесені на матеріал методом струменевого друку, утворюють плівку, яка в подальшому міцно закріплюється на основі, тобто чорнила при друку не проникають в структуру матеріалу, а миттєво тверднуть під впливом УФ ламп.
При використанні УФ друку вже немає необхідності в додатковій післядрукарській обробці зображення, шляхом нанесення ламінації, що істотно заощаджує витрати. Зображення, нанесене на поверхню, здатне зберегти яскравість і насиченість кольорів досить довгий час, витримати високі експлуатаційні навантаження, перепади температур, погодні явища, такі як сніг, дощ або сонячне випромінювання.
Важливий і той факт, що в порівнянні з традиційним сольвентним друком, УФ (UV) друк абсолютно вільно можна використовувати в будь-яких інтер'єрах, не побоюючись виділення шкідливих випаровувань.
Висока зносостійкість
Нешкідливість фарб
Точність і чіткість зображення
Ламінація
Тиснення
Скруглення кутів
Вирубка
Каширування
Вибірковий лак
Дуже часто необхідно досягти від поліграфічної продукції поєднання двох характеристик - довговічності і зручності експлуатації. Сучасна ламінація використовується для надання зображенню насиченості, додаткового, «живого» ефекту. Якщо додати глянцеву ламінацію, можна досягти збільшення контрастності фарб, в свою чергу, матова служить для додання ефекту солідності і приглушення кольорів.
Для ламінування поліграфічної продукції використовуються наступні види плівок:
Глянцеві. Якщо вам потрібна ламінація документів, обкладинки книги або іншої поліграфічної продукції, в якій важлива насиченість кольорів і яскравість фарб, тоді глянцева плівка стане кращим вибором.
Матові. Ламінація паперу або картону матовою плівкою надає виробу респектабельність і глибину. Крім того, документи не будуть відблискувати, що поліпшить їх читабельність. Матова плівка відмінно підійде для дорогої рекламної продукції, а також в тих випадках, коли потрібне нанесення написів на поверхню. Ця плівка дозволяє не тільки писати на ній, а й легко стерти написане. Виробництво паперових пакетів ні в якому разі не обходиться без процесу ламінування (від нього залежить міцність виробу).
Текстуровані. Найдорожчий і елітний варіант. Текстура плівки може бути найрізноманітнішою - тканина, полотно, пісок і багато іншого. Папір з таким захисним покриттям має високу респектабельність, тому воно застосовується у виняткових випадках. Наприклад, при організації фотовиставок, виготовленні ексклюзивних запрошень, подарункових сувенірів, при замовленнях на ексклюзивний друк візиток в друкарні і т.д.
Тиснення - це поліграфічний процес, що полягає в пресуванні холодним або гарячим методом пігментної / металізованої фольги або ж полімерної плівки з метою поліпшення привабливості етикетки, упаковки або рекламно-сувенірної продукції. Перевагою цієї технології є надання продукції індивідуальності.
Холодне або гаряче тиснення фольгою (золотою, срібною або іншого кольору) - технологія, при якій між матеріалом і гарячим кліше простягають фольгу і проводять пресування. Пігментне або металізоване напилення відділяється від плівки-носія під впливом тиску і тепла.
Сліпе (блинтове) тиснення - технологія нанесення плоского тиснення, вироблена гарячим пресом на таких матеріалах, як дизайнерський картон і шкіра. Фольга при сліпому тисненні не застосовується.
Конгревне тиснення без фольги - отримання опуклого зображення за допомогою спрессовання матеріалу між штампом та пуансоном. Іноді застосовується зворотний конгрев, при якому зображення виходить увігнутим.
Конгревне тиснення із застосуванням фольги складається з двох етапів: спочатку притискається фольга, потім формується рельєфність. Зазвичай такий процес виконується при високій температурі.
Виробництво малоформатних друкованих форм: кишенькових календарів, бейджів, візитних карток, запрошень, вітальних листівок, блокнотів передбачає обрізка кутів. Ця операція забезпечує не тільки естетичну привабливість виробу, але продовжує термін його практичного використання, виключає заломи країв, відшаровування захисного покриття.
Як правило, картки і листівки робляться зі щільного, ламінованого картону або пластику. Це жорсткі матеріали, гострі кути можуть не тільки подряпати, але й поранити шкіру, заокруглене закінчення знижує таку ймовірність.
Взагалі, поняття «обрізка кутів», в друкарській справі передбачає більш широкий спектр дій, ніж обробка малоформатної продукції. Цій процедурі піддаються, наприклад, дитячі книги. Друкуються вони на щільній основі, прямі кути можуть поранити малюків, тому, з метою безпеки, їх заокруглюють.
Зрозуміло, що вручну кути не підрізають, для цього існують спеціальні механізми. Роботу виконують обрізувачі кутів і вирубні преси, вони поділяються за типом приводу на ручні і автоматичні пристрої. Різноманіття механізмів і пристосувань для вирубки вражає, одночасній обробці може піддаватися як один виріб, так і ціла стопка. Ручні преси використовують для обробки невеликих партій, коли ж мова йде про великих тиражі, в справу вступають автомати.
Вирубка в друкарні виконується методом прорізання наскрізь оброблюваного матеріалу за допомогою спеціальних металевих штампів. Гостро заточений штамп опускається під тиском на стопку аркушів, обрізаючи все зайве - поліграфія набуває потрібної форми. Так виходить фігурний виріб складної форми.
Форма виготовляється спеціально під конкретний тираж. Також в друкарні є набір готових форм для вирубки стандартних виробів - кишенькових календариків, папок і т.д. Також за допомогою штампа (форми) можна вирізати отвори.
Переваги даного методу постобробки:
- Створення будь-яких, навіть найоригінальніших форм, що підвищує якість рекламної продукції.
- Невисока вартість одержуваної продукції при великих тиражах або із застосуванням готового штампа.
Головне завдання - «облагородити» картон або іншу поверхню, перетворити її в яскравий рекламний продукт або привабливу упаковку. В основі технології - наклейка легшого шару на основу. Але це не така проста справа, як може здатися. Потрібно не просто приклеїти один матеріал на інший, необхідно надати готовому виробу акуратний, привабливий вигляд. Неприпустимі стирчання в різні боки шматочків картону і паперу, нерівні згини і криві грані.
Картон - основний матеріал для сухого каширування. В якості основи йдуть щільні сорти матеріалу: гофрокартон, пенокартон, двох і тришаровий мікрогофрокартон, різної товщини палітурний картон.
На виробництві легкий матеріал, що наклеюється, прийнято називати лайнером. Лайнером зазвичай виступає папір, тонкий картон або плівка.
Папір може служити не тільки лайнером, а й основою. Наприклад, у виробництві візиток. Каширування паперу - це роботи аналогічні, операціями з картоном. Тут теж важливо дотримуватися різниці в щільності підстави і лайнера. Двошарові візитки зараз дуже популярні, вони міцніші і виглядають ефектніше. У домашніх архівах зберігаються листівки-запрошення на весілля, привітання зі святом, іншим знаменними подіями. До них теж застосовувалася ця технологія. Друкарня Промокон приймає замовлення на виготовлення ексклюзивних листівок і коробок.
Вибірковий УФ-лак використовується для ефектного виділення частини упаковки блискучим глянцем або глибоким матовим ефектом.
Можливе комбіноване нанесення на поверхню різних типів лаку - наприклад, матового і глянцевого в шаховому порядку.
За допомогою лакування можливо акцентувати увагу глядача на окремому зображенні або логотипі. УФ-лаки надають виробу святкового вигляду, застосовуються при художньому оформленні подарункової упаковки, каталогів, обкладинок поліграфічних видань.
Дуже важливо те, що в Друкарні Промокон ви можете замовити послуги в комплексі: макет, верстка, цифровий або офсетний друк, лакування або ламінація, склеювання або зшивання аркушів.
Друк на футболках
Друк на чашках
Друк на ручках
Друк на термокружках
Друк на щоденниках
Футболки з рекламним друком стають прекрасним діловим сувеніром, подарунком в промо-акції, а також елементом загального корпоративного стилю.
Друкарня Промокон пропонує вам не залишати таку потужну зброю конкурентам - замовляйте друк на футболках і користуйтеся перевагами такої реклами і одягу з логотипом фірми!
Друкарня Промокон працює з декількома видами друку:
- з цифровим або прямим друком, коли зображення наноситься за допомогою звичайного алгоритму роботи струменевого принтера;
- друк за допомогою плівки - флекс та флок - зображення залишається на тканині через вплив високої температури;
- трафаретного друку, який ще називають шовкографією;
- для роботи з синтетичною основою, використовується сублімаційна технологія друку.
За допомогою використання цих технологій, наша компанія наносить друк на будь-який тип поверхні, що підвищує виробничу потужність та дозволяє виконувати кілька замовлень одночасно.
Завдяки різним установкам, компанія працює з усіма розмірами футболок - від мініатюрної ХS до масивної 5XL.
У кожного офісного працівника на столі стоїть певний набір предметів, серед яких обов'язково присутня чашка. Брендована чашка, виконана у фірмовому стилі компанії - це візитна картка бренду, за якою можна дізнатися багато про прийняття рішень в ній. Ця сувенірна продукція часто вручається не тільки партнерам і корпоративним клієнтам, але також співробітникам організації. Ми ж зробимо все можливе, щоб ви подавали своїм клієнтам дійсно якісну і довговічну продукцію з оригінальним дизайном.
Найбільшою популярністю серед клієнтів Друкарні Промокон користуються такі сучасні методи друку:
сублімаційний друк;
деколь;
шовкографія;
тамподрук;
гравірування;
УФ-друк.
Головна особливість чашок з друком нашого виробництва - стійкість кольору до впливу світла, тому всі кольори залишаються яскравими протягом декількох років активного використання. Саме з цієї причини з кожним роком все більше компаній довіряють нам друк на чашках.
Кулькові ручки служать недорогим і результативним інструментом рекламної кампанії. Щоб зробити рекламу на ручках максимально ефективною, на їх поверхні бажано розмістити основну інформацію про вашу компанію: слоган, логотип, номер телефону або адресу сайту. У компанії «Друкарня Промокон» наші дизайнери піклуються про те, щоб користувачеві сувенірної ручки вона служила не тільки якісним письмовим інструментом, але і нагадуванням про новий бренд, важливого ділового партнера або цікавий захід.
Ви можете замовити брендовані ручки різних цінових категорій:
- для рекламної акції або для виставки - на подібних заходах, крім потенційних клієнтів, ваші яскраві ручки сподобаються людям, які просто звикли забирати з собою сувенірну продукцію;
- для співробітників або клієнтів - краще вибирати більш якісну продукцію і хороший бренд;
- для топ-менеджерів - ручки з нанесеними елементами фірмового стилю повинні бути особливо гарної якості, якщо ви дбаєте про імідж компанії.
Друкарня Промокон виконує повнокольоровий друк на ручках недорогим методом тамподруку, шовкографії, УФ-друку та гравірування.
Стильним видом промо продукції вважаються еко-ручки, корпус яких виготовлений з переробленого картону.
Термокружки з логотипом і написами є відмінними бізнес-сувенірами. Послуга друку на термокружках дуже популярна, так як цим товаром можна користуватися в офісі, на природі, і вдома. Саме тому керівники компаній вибирають термокружки як засіб реклами. Друк логотипу на термокружку дозволяє компанії проінформувати про себе і зміцнити корпоративний дух співробітників.
Методи нанесення зображення на термокружки:
- Тамподрук на термокружки вважається одним з кращих методів друку. Зображення наноситься за допомогою силіконового еластичного валика. Такий метод навіть забезпечує кругове нанесення малюнка, за умови можливості його поділу на кілька частин. Також тамподрук забезпечує повнокольорове зображення;
- Друк зображення на термокружки може виконуватися методом шовкографії. В цьому випадку логотип або текст переноситься на поверхню за допомогою заготовленого трафарету. Даний спосіб друку дорожче першого.
- Нанесення напису на термокружку за допомогою лазерного гравірування. У цьому випадку використовується тонкий лазерний промінь, який виконує мікропоглиблення на металі. Такий метод дозволяє отримати чітке, матове зображення, яке виглядає вишукано.
Щоденник з друком на столі офісного співробітника або ділової людини абсолютно незамінний предмет. У щоденник можна швидко записати цікаву думку, коротко накидати проект або визначити час ділової зустрічі і переговорів. Щоденник з логотипом стане прекрасним подарунком колегам або діловим партнерам. За останні кілька років щоденники перестали бути стандартними і практично однаковими на вигляд - зараз легко можна замовити щоденники самих незвичайних поєднань кольорів і різного внутрішнього наповнення. Ринок завойовують дизайнерські щоденники з яскравими принтами і незвичайним тисненням з екологічних матеріалів.
Друкарня Промокон пропонує нанесення логотипів на щоденники за допомогою різних методів і технологій. Одним з популярних і найбільш стійких варіантів нанесення, є тиснення спеціальним гарячим кліше на фактурі обкладинки щоденника. Однак зображення в цьому випадку виходить одноколірним, тому останнім часом цей метод все частіше витісняє УФ-друк і шовкографія. Ці методи дозволяють наносити потрібне зображення по всій поверхні щоденника або невелике барвисте нанесення в будь-який його частини. До всього іншого, дані методи дозволяють здійснювати точну передачу фірмових кольорів.
Розробка логотипу
Фірмовий стиль
Дизайн поліграфії
Дизайн банера
Додрукарська підготовка
Логотип - концентрована ідеологія фірми.
Наші дизайнери пропонують клієнтам декілька варіантів фірмового знака на вибір з умовою обов'язкового доопрацювання по конкретному брифу обраного варіанту.
Виготовлення логотипу компанії - це важливе і дуже відповідальне завдання, яке вкрай необхідно довірити досвідченим фахівцям. Друкарня Промокон пропонує послуги з розробки фірмового знака компанії, ми впевнені, що ви будете задоволені результатом нашої роботи.
Перш ніж почати розробку логотипу, фахівці Друкарні Промокон ретельно вивчають:
- Особливості компанії;
- Специфіку її діяльності;
- Особливості регіону діяльності;
- Коло потенційних клієнтів;
- Політику конкурентів компанії.
В результаті всіх цих досліджень ми отримуємо велику кількість даних, які дозволяють нам створити лаконічний фірмовий знак, який запам'ятовується. При цьому фірмовий знак може складатися з тексту, символів або поєднувати в собі обидва елементи (залежить від конкретного завдання).
Ексклюзивний дизайн фірмового стилю - це образ, що запам'ятовується ваш компанії або торгової марки.
Оскільки корпоративна символіка (фірмовий стиль і логотип) створюється «на постійній основі», до його розробки слід залучати досвідчених професійних маркетологів і рекламних дизайнерів. В цілому процес розробки фірмового стилю компанії в Друкарні Промокон складається з наступних етапів:
- заповнення брифу на розробку фірмового стилю і його узгодження;
- розробки варіантів та їх допрацювання, формування асортименту продукції для підтримки фірмового стилю;
- дизайну товарного знака;
- уточнення деталей фірмового стилю: шрифту, колірної гами, а також особливостей продукції компанії замовника і запропонованих послуг та ін .;
- виконання ескізу логотипу та створення слогану;
- визначення набору спеціальних фірмових шрифтів, колірних сполучень;
- розробки брендбуку (brandbook), дизайну конвертів, візиток, фірмових бланків, одягу персоналу компанії і ін.
При розробці всіх компонентів корпоративної символіки наші дизайнери враховують особливості продукції, що випускається компанією, послуг, що пропонуються, напрямки її роботи і специфіку цільової аудиторії.
Хороший дизайн необхідний для того, щоб спонукати людей до дії. Поліграфічна продукція значно підвищує ефективність рекламної кампанії.
Розробка дизайну поліграфії - це процес за участю дизайнера, маркетолога та копірайтера. Іноді носії реклами ігнорують і викидають. Тому дизайн-макет цієї поліграфічної продукції повинен створюватися грамотними фахівцями з великим досвідом.
Дизайнерські задуми за призначенням ділиться на: рекламні та інформаційні.
Фірмова стилістика будь-якої рекламної продукції повинна привернути увагу споживачів. Тому флаєр повинен бути помітним, ефектним, насиченим і незабутнім. Всі написи, зображення і фото повинні бути гармонійні на макеті.
Поліграфія інформаційного типу повинна викликати позитивні емоції, бути ємною та інформативною, щоб людина була зацікавлена прочитати посил до кінця. У ній повинна бути освітлена сама суть пропозицій, без негативних моментів. У заголовку листівки повинна бути головна теза, суть, зміст. Вона подібна до гасла, який спонукає до дії. А якщо Ви пообіцяєте знижку або приз у вигляді дисконтної карти, то на це звернуть увагу. Щоб реклама довше збереглася, ми її робимо багатофункціональною. Наприклад, одна сторона складається з маркетингової інформації, а інша, як варіант, може бути з календарем, картою маршруту і т.п.
Один з найпопулярніших рекламних носіїв - це банер. Розробка дизайну повинна бути виконана у відповідності з сучасними вимогами і певними правилами. Подати інформацію лаконічно, оригінально, та так, щоб вона запам'яталася - це мистецтво.
Як замовити макет банера в Друкарні Промокон:
1. Напишіть нам на print@promokon.ua і розкажіть, яким ви бачите свій банер. Якщо у вас вже є готовий текст і деякі міркування з приводу дизайну, обов'язково поділіться ними.
2. Дизайн макета середнього ступеня складності ми робимо протягом 1 дня. Якщо ж ваш макет складний і вимагає більше часу на втілення, то ми обов'язково зв'яжемося з вами, щоб обговорити терміни.
3. Замовлення реклами «під ключ», починаючи від розробки дизайн макета і закінчуючи монтажем банера - найраціональніше рішення. Чому? Тому що це елементарно вигідно і гарантує якісний результат.
4. Практика показує, що економія на додрукарській обробці матеріалу не варте розчарування від невдалої реклами.
Послуга з додрукарської перевірки макетів надається безкоштовно. Наші фахівці ретельно перевіряють кожен макет до відправки в друк. Незначні помилки в макетах, які можна швидко виправити, узгоджуються з замовником і усуваються нашими дизайнерів. Ми дуже уважно ставимося до якості макетів, так як хочемо, щоб наша продукція відповідала найвищим критеріям і не розчарувала за якістю друку, виразності і яскравості фарб, і відповідності кольорів оригіналу.
Іноді помилки в макеті бувають серйозними або кількість доробок бувають дуже значним. У таких випадках ми повідомляємо про всі недоліки макета і повертаємо його на допрацювання або повідомляємо про вартість внесення правок. Просимо завжди враховувати, що час виготовлення замовлення рахується з дати остаточного затвердження макету і його підписання до друку.
При необхідності перевірити кольори, замовник може додатково вибрати опцію кольоропроби, яка друкується на тому ж матеріалі та устаткуванні, на якому буде надрукований весь тираж.
Brand Wall
Press Wall
Media Wall
Outdoor Wall
Тантамаріска
Ростові фігури
Бренд Волл підійде для використання на заходах, що проходять у закритих приміщеннях. Конструкція складається із з'єднаних між собою хромованих труб і відрізняється легкою вагою. Каркас Standart дозволяє легко розмістити банери висотою до 4-х метрів у приміщеннях.
Особливість цієї конструкції в тому, що самих труб конструкції не видно. На банерному полотні робляться «кишеньки», через які пропускаються хромовані труби.
Завдяки презентабельному вигляду, прес вол використовується в якості фотозони на весіллях, корпоративах, конференціях, виставках.
Ця конструкція дозволяє досягнути максимально якісної натяжки банера, без провисання і складок.
При цьому, всі технічні елементи приховані, видно лише зображення (банер), що створює гарний візуально естетичний ефект при фотографуванні.
Конструкцію можна використовувати як в приміщенні, так і на вулиці. Крім того, можливе виготовлення двосторонніх фото зон.
Вуличні конструкції "Outdoor" підійдуть для використання на заходах, що проходять на відкритому повітрі. Конструкція складається з міцного сталевого профілю.
Для наших клієнтів, які зацікавлені у вуличних банерних конструкціях, ми розробили вуличний Прес Вол за доступною ціною. Це розбірна конструкція зі сталевого профілю, яка витримує пориви вітру. Вона стійка, однак проста в монтажі і не дуже масивна, що дозволяє її використовувати також і в приміщенні.
Конструкція для фотозйомки з отвором для людини. Тантамаріска робиться на банерній тканині, або виготовляється на пластиці.
Такий стенд для проведення фотозйомки зазвичай застосовують на корпоративних заходах, презентаціях, виставках, відкриттях магазинів.
Фігури з ПВХ або композиту. Це може бути фігура знаменитості, героя з фільму, рекламного товару або будь-яка інша.
Вартість розраховується індивідуально. Для прорахунку потрібно надати векторний макет з контуром порізки.
Вивіски
Лайтбокси
Оформлення вітрин
Брендування транспорту
Друк банерів
Самоклеюча плівка
Рекламні вивіски є невід'ємною складовою іміджу будь-якої фірми. Вони призначені для звернення уваги потенційних споживачів, тому зазвичай їх розміщують безпосередньо біля входу в заклад, на фасаді будівлі або на даху. Ефективність такого виду маркетингу залежить від продуманості бренд-менеджменту, вдалого вибору конструкції і місця розташування готового елемента, тому виготовлення рекламних вивісок навіть в Києві не можна назвати простим завданням.
Найчастіше при класифікації зовнішніх вивісок використовують такі параметри:
- Форма (з правильною геометрією, вигнуті)
- Об'ємність (плоскі, об'ємні)
- Матеріал виготовлення (ПВХ-пластик, оргскло, метал, композитні матеріали)
- Наявність ілюмінації (світлові, без підсвічування)
- Рухливість конструкції (статичні, динамічні)
Сучасні технології дозволяють виготовляти фантастично красиві рекламні вивіски з різноманітними візуальними ефектами. Завдяки цьому можна втілити в життя практично будь-яку задумку замовника щодо зовнішнього вигляду рекламної конструкції.
Світлові лайтбокси - це одна з найбільш затребуваних різновидів сучасної зовнішньої реклами, що не втрачає своєї популярності завдяки ефективності та різноманіттю варіантів оформлення.
Види лайтбоксів:
Класичні лайтбокси (двосторонні або односторонні) в металевому корпусі з підсвічуванням зсередини. Найбільш поширений вид світлових лайтбоксів.
Лайтбокси з об'ємними літерами. Відмінність даного різновиду лайтбоксів - в закріплених на лицьовій стороні об'ємних буквах, виконаних з світлопроникних матеріалів.
Панель-кронштейн (інша назва - торцевий лайтбокс). Особливість такого лайтбокса у розташованому збоку кріпленні. Панелі-кронштейни мають три рекламних поверхні і можуть закріплюватися не тільки на фасадах будівель, але і на стовпах, огорожах і т.д.
Фігурні лайтбокси. Оригінальні вироби, короб яких має складну індивідуальну форму. Серед переваг фігурних лайтбоксів - можливість повного або часткового повторення форми логотипу компанії, завдяки чому підвищується їх ефективність.
Підлогові лайтбокси. Одна з найбільш простих, але і найбільш дієвих різновидів світлових коробів. Встановлюються такі лайтбокси на підлозі, тому неодмінно привертають увагу абсолютно всіх.
Якщо Ви хочете замовити лайтбокс в Києві, звертайтеся в Друкарню Промокон - ми зможемо запропонувати вам оптимальний варіант лайтбоксу за доступною ціною.
Існує безліч закладів і магазинів, які намагаються виділитися серед конкурентів за рахунок оформлення своїх вітрин. Сучасні технології дозволяють зробити оформлення вітрин максимально привабливим і оригінальним, за рахунок використання зовнішньої реклами, такий як об'ємні літери, лайтбокси та самоклеюча плівка. Оформлення вітрин плівкою є найбільш затребуваним і поширеним способом декорування вітрин різних магазинів і закладів. Оформлення вітрин торгових центрів і магазинів завжди користувалася популярністю у власників бізнесу. Красиво оформлена вітрина магазину привертає увагу потенційних покупців і підігріває інтерес до здійснення покупки.
Поклейка вітрин плівкою стала дуже затребуваною за рахунок своїх переваг. По-перше, ця послуга є досить дешевим способом оформлення вітрин. А по-друге, плівка - це хороший матеріал, який легко монтувати і демонтувати на безліч поверхонь, при цьому, не займаючи багато часу і зусиль при здійсненні робіт. Багато магазинів і закладів не тільки роблять оформлення вітрин плівкою, а й рекламують свої товари, послуги або акції. Використання плівки в якості реклами актуально як для короткострокових, так і для довгострокових цілей.
Брендування авто-, мото- траспорту - найефективніший спосіб реклами в умовах жорсткої конкуренції сьогодення. «Фірмовий» транспорт допоможе просунути свій бізнес і підкреслить престижність Вашої компанії. Суть брендування полягає в нанесенні логотипу компанії, рекламного гасла або графічного зображення на автомобіль чи скутер, за допомогою спеціальної плівки чи банеру.
Друкарня Промокон пропонує наступні послуги брендування транспорту в Києві:
- брендування транспотру з використанням технології плотерної порізки для створення полотен, аплікацій та високоточних фігур;
- нанесення самоклеючої вінілової плівки з друком зображень;
- ламінування для максимального захисту плівки від механічних пошкоджень;
- демонтаж старої реклами - повне і безпечне видалення плівки.
У магазинах і торгових центрах, на виставках і конференціях, виїзних і спортивних заходах банер - недорогий, але незамінний носій, який формує впізнаваність бренду компанії в режимі 24/7.
Друкарня Промокон виконує роботи "під ключ" від розробки макета до монтажу:
Додрукарська підготовка. Будь-який друк в друкарні проводиться на підставі макета. Технічні вимоги до макетів для широкоформатного друку вказані тут. Якщо у вас немає макета або в нього потрібно внести зміни, ви можете замовити додаткову послугу по розробці макета в нашій друкарні.
Друк. Після розробки або перевірки макета на відповідність технічним вимогам, в залежності від обраного матеріалу і технології друку проводиться сольвентний друк або УФ-друк.
Постдрукова обробка. За замовчуванням ми ріжемо надрукований банер в розмір. Додатково ми робимо всі види постдрукової обробки - проклейка, зварювання банерів, установка люверсів, карманів і т.д.
Монтаж. Додатково ви можете замовити монтаж банеру. Вартість залежить від розміру, місця монтажу, висоти будівлі, погодних умов і т.п.
Друкарня Промокон виготовляє рекламу на самоклеючій плівці для нанесення на будь-які поверхні. Вітрини магазинів, авто, наліпки, етикетки.
Виробництво самоклеючої вінілової плівки здійснюється з міцних композитних матеріалів. За своєю структурою вона являє собою полотно, що складається з трьох різних шарів - верхній використовується для нанесення зображень, середній є клейкою основою, а нижній відноситься до захисного шару, що виконується з тонкого паперу. Залежно від способу виготовлення самоклейка буває наступних різновидів:
Біла - найбільш універсальна, з матовим покриттям або глянцем. Друк на білій плівці відмінно підходить для оформлення транспорту, виставкових конструкцій, випуску етикеток, наклейок, виробництва жорстких постерів на основі ПВХ (рекомендуємо зробити захисну ламінацію).
Прозора - з матовим покриттям або глянцем. Друк на прозорій плівці відмінно підходить для оформлення поверхонь зі скла (наприклад, офісних перегородок або вітрин), виставкових конструкцій, випуску етикеток, наклейок (рекомендуємо зробити захисну ламінацію).
Перфорована - добре пропускає світло і часто застосовується для оформлення магазинних вітрин або скла на транспорті. При нанесенні вона відмінно приклеюється до поверхні і не закриває огляд.
У Друкарні Промокон можна замовити друк на вініловій плівці будь-якого ступеня складності. Ми забезпечуємо комплексний підхід до замовлень і в точності дотримуємося обумовленого терміну.
Не знайшли те, що шукали або просто цінуєте свій час?
Заповніть форму і менеждери підберуть для Вас необхідне.
Ціни на веб-сайті друкарні носять ознайомчий характер і не є публічною офертою.
print@promokon.ua